Известие

Collapse
No announcement yet.

Бял пушек при потегяне.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от plpro Покажи съобщение
    Да не те отчайвам, но и на мен така ми казаха и след 1000 км. направих осножен ремонт. ......
    Да не те отчайвам, но на мен ремонта ми излезна...чакай само да сметна.....нищо. Ремонта сам си го направих.
    Казах ти вече венъж - спри да отчайваш хората с тоя основен ремонт. Ей така тръгват слуховете, че били скапания тия коли - като се появи проблем и айде основен ремонт, защото на някой така му били казали и като го направил проблема изчезнал, а факта, че при тоя основен ремонт е сменено проблемното нещо, което е струвало смешни пари и може да се оправи без основен ремонт никой не го брои.
    The greatest of all scientific hobbies!

    Comment


    • #17
      Дойде момента в който ще съживя темата. Днес реших да се разходя до Ботевград да закарам сестрата на изпит и сагата се повтори. На 5-та с 3000 оборота и 100-105км/ч постоянна скорост почва да губи мощност и едновременно да пуши бяло (леко синкаво) след което се оправя и се едно нищо не се е случвало и си пердаши с 150-160 и помен от случката няма, докато не загуби пак мощност. Преди да тръгна към София проверих маслото което беше много малко под макса, беше паднало на средата. От там си правя извода, че гори масълце. Въпроса е от какво може да е това и дали мога да го отстраня в домашни условия или пак да хода на доктор, който предишния път каза, че и няма нищо. За справка само да кажа че не само на 1 сервиз ми казаха че е наред. Помощ...
      Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
      Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
      Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от RahzeL Покажи съобщение
        Дойде момента в който ще съживя темата. Днес реших да се разходя до Ботевград да закарам сестрата на изпит и сагата се повтори. На 5-та с 3000 оборота и 100-105км/ч постоянна скорост почва да губи мощност и едновременно да пуши бяло (леко синкаво) след което се оправя и се едно нищо не се е случвало и си пердаши с 150-160 и помен от случката няма, докато не загуби пак мощност. Преди да тръгна към София проверих маслото което беше много малко под макса, беше паднало на средата. От там си правя извода, че гори масълце. Въпроса е от какво може да е това и дали мога да го отстраня в домашни условия или пак да хода на доктор, който предишния път каза, че и няма нищо. За справка само да кажа че не само на 1 сервиз ми казаха че е наред. Помощ...
        Погледни в техническия раздел темата за масления сепаратор.
        The greatest of all scientific hobbies!

        Comment


        • #19
          ..

          мдаа сепаратора е запушен... и аз имах същия проблем преди 2 години и за 40 левчета ми го изчистиха и няма грешка
          BUSHON RACING SERVICE

          Comment


          • #20
            И си провери нивото на маслото, при мен заради сепаратора литър глътна за 100 километра
            Arena Coast Customs

            Comment

            Working...
            X